آکوردها


از این به بعد نکات تئوریکی که در کلاس گروهی بیان می شه رو به صورت تیتروار اینجا مینویسم تا بتونیم بهتر روشون تمرکز و تحقیق کنیم.




نکاتی که در کلاس روز سه شنبه 16 خرداد91 بیان شد:

  1. تعریف آکورد
  2. انواع آکوردها
  3. آکوردهای sustained
  4. آکوردهای مینور ماژور
نظرات 6 + ارسال نظر
Naser چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:43 ب.ظ

merci vaghean in post kheyli khobe \m/, nasim jan shoma ke zahmat mikeshi bardar tarife inaram benevis :D

Mozhgan چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:19 ب.ظ

موافقم(اظهار وجود..!)

هاله جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:00 ب.ظ

میشه لطفا همینارو تو فیس بوک تو پیچی که درست کردی واسه شاگردای استاد بنویسیم . فکر کنم فعالیت ها اونجا بیشتره و نظرها و به روز رسانی ها واسه آدم به صورت نوتیفیکیشن میاد . کلا اون حرکت خیلی خوبی بود . اگه موافق باشید بیشتر اونجا باشیم ؟ :)

نسیم جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:09 ب.ظ

به نظرم اینجا نظم بیشتری داره هاله

هاله جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:21 ب.ظ

هرجور صلاح میدونید.مرسی

مازیار جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:25 ب.ظ

من اکثرا مطالب وبلاگ رو دنبال میکنم و واقعا در عجبم که چطور میتونه کلاسی به این مفیدی تو ایران باشه!!
واقعا میگم استانداردها رو از روی مطالب و بحثهای انجام شده میبینم و واقعا ممنونم ازتون.
حیف که تهران نیستم و نمی تونم در این کلاسها شرکت کنم. از مدیر وبلاگ خواهش میکنم که کارشون رو متوقف نکن و از صمیم قلب برای شما آرزوی موفقیت میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد